Hästpaus

Planen var att ta en hästpaus pga några anledningar främst för att jag vill att jobbet ska komma i första hand nu när jag inte har någon egen häst.  Och ibland känns det inte så roligt att vara i stallet och det är något som det alltid har varit för mig. Men dom här dagarna då jag inte är i stallet så saknar jag det. Sen jag sålde prinsen har jag knappt varit i stallet visst har det varit skönt men jag saknar det också och jag saknar att ha egen häst. Att utbilda mig till ridlärare känns inte aktuellt just nu men det kan ju alltid ändras hoppas bara att jag snart inser vad jag vill pyssla med i framtiden.
 
Jag vill ha min fina prins tillbaka! Han gjorde verkligen min dag. Just nu är allting jäkligt booring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0