Lost

Har inte jobbat sen i måndags eller förresten det var igår jag jobbade, började just fundera vilken dag det är känns som att livet rusar iväg men jag kommer ingenstans jag är fortfarande är kvar och trampar på samma ställe dag in och dag ut. Igår promenerade jag med min fina vän maggi pratade om livet bjöd henne på paj som jag och Linnea fixade ihop dage innan.  Och idag har jag inte gjort mycket alls legat i sängen kollat pretty little liars.. Föresten så har jag dammsugit huset och städat min garderob så nu kan jag shoppa lite till hehe I morgon ska jag laga mat tror faktiskt aldrig att mina päron har ätit någon mat jag har lagat det är alltid dom som fixar maten. men ska göra ett försök i morgon.
 
 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0