Jag vill ha en häst!!

Helt galet mycket!  helst igår. Vill ha en fin pre häst som jag kan träna dressyr med och en hoppehäst som jag kan hoppa hus med.  Svårt att hitta en fin allround häst...  Tänk att få träna samling passage piaff med en häst som kan. Och sen en häst som hoppar allt man styr på som inte alls är brydd som är tävlingsinriktad och älskar att hoppa. Men jag antar att det inte blir något av dom drömmarna i första taget men någon gång i livet och drömma är ju alltid tillåtet. Promenerade till stallet idag med emilia i telefonen så det blev en himla trevlig promenad. Tittat på hoppgrupper och nu är jag hemma i värmen väntar på att Svenska Hollywood fruarna ska börja! :)
 
 
 
 
Furtivo IX hingsten på Holmen. Han var så fin :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Josse

Det finns en häst (eller ja de finns flera) men jag har han hos mig just nu och han är till salu, han vore super till dig! :D han är utb. 120 hoppning o msv dressyr, 12 år och en riktigt klippa! :)
Hör av dig om du vill veta mer :D
Kramiz

Svar: åh hade varit kul! men har inte riktigt råd med en häst just nu... :)
Fanny

2012-10-21 @ 10:17:37
URL: http://gymnasieryttarinnan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0