tionde september

Tänk att i 12 år har man suttit i skolbänken men nu är det över, nog var det skönt att ha alla sina vänner omkring en men just nu saknar jag faktiskt inte skolan tycker att det är rätt så skönt att jobba och tjäna pengar men jag längtar tills jag ska plugga vidare.  Hoppas min telefon kommer snart för håller på att bli galen, saknar min telefon känner mig naken utan den!! Men snart får jag nog förhoppningsvis min nya. Jobbat 8 -16 och fick ta cyken idag och jäklar vad kallt det har blivit på morgorna usch jag vill inte ha vinter. När jag slutade trampade jag med fulll fart direkt till stallet då jag skulle rida lektion 17.00 men jag hann i tid fick rida för Ålle och det var många år sedan men roligt var det! Nu ska jag göra en avanserad middag (läs lätt) nudlar är alldeles för trött och hungrig för att idas göra någon annat.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0