Fredag

Hejhopp!
Läste just artiken som sara skickade till mig, och den handlar om Astrid. LÄS den och hon var verkligen värd den artiken, hon är super duktig på att rida och har en super sits :) Hon kommer gå långt! (Bara hon går xD )

http://www.hippson.se/cldoc/61146.htm
 
Varit i stallet idag, ovanligt ? haha eller  så inte. Ska iaf anmäla mig till tävlingarna nu! så det blir gjort.  Har snacka med min Julia  och hon följer med till Pite och hjälper Sara med Hennes kusar. härliiigt att få se henne. Och så klart kommer hon att få bo mig med:) eftersom jag och sar bor tsm :) älskar att fara på tävling! * + att min underbara Linno ska med. Det kommer bli great! <3


7 dagar kvar- 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0