Lördag

Varit på Dundret både idag och igår och jag har fått lite bränna i ansiktet :) inte illa :p dessvärre kommer mina fräknar fram:/ Menmen bara att leva med sig själv^^... Fundrerar på om jag sk upp till Dundret i morgon ? eller ska jag till stallet och ta han om ponnyn ordentligt! Har stressa med honom den senaste veckan:( men det är för att jag villjat umgåa med kusinerna som jag ser en gång om året. Men jag harblivit riktigt sugen på att testa slalom, Kanske i det blir imorgon ? :)

Ska kila i säng nu, tjo

Kommentarer
Postat av: Jk

fräknar är asgulligt! och jag tycker att du måste prova lite slalom snarast :)

2009-04-12 @ 02:34:14
URL: http://jjessica.blogg.se/
Postat av: Linnea ;)

Jag tycker absolut att duska börja åka slalom det är ju verkligen super kul :D och sen så får man alltid lite färg nu på våren :)

2009-04-12 @ 15:14:09
URL: http://saraliiinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0