Måndag

For till stallet vid 12 och tog hand om Prinsen, hann också springa över till små stallen och mocka till Kingen! ... Har ridit runt stigen två dar  rad nu, och mer blir det för nu ska prinsens mage bort! (Min med för den delen) och sen hade jag behövt  börja träna mer dressyr så vi blir bäst på tävlingsbanorna^^ hihi... Jag längtar som fan tilltävlingarna och sommaren:)

Jag och min bror har haft släktkalas idag :) Lite sent. men det har varit så mkt förhinder... Fick ihop 1070 :) Men en hundring gick bort till bion idag, som jag och min kusin varit på.I taket lyser stjärnorna den var bra och väldigt sorglig! det var fler än jag som drog en snyft!  menmen, fick en tröja idag också :) . Sen är när jag jobbat färdigt har jag ju en del pengar! Sådå har jag ju lite till Luleå :)  Här är det inte pappas bursh vi öppnar utan här fixar jag mina pengar själv :D  *STOLT* ... Jamen ska väl slå på en film och invänta sömnen, som jag inte alls har just nu. Men måste sova ska upp tidigt imorgon!


Jojustija, fick ett brev hem idag där det stod att jag hade kommit in preliminärt i Kalix.  Och jag fick MVG på ridprovet . så det gjorde min dag lite gladare=) 


Kommentarer
Postat av: Anonym

MVG? Du är ju proffs, fanny =)

2009-04-06 @ 22:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0