Onsdag

trött som fan... Måste hoppa i sängen nu och det blir väl att läsa några sidor i min lånade bok! :) Håller på att komma in i den och härt att det är svårt att sluta läsa då. :( Men jag tar med den till Luleå och läser en hel del där när jag har mina chill-stunder på kvällen :D  I morgon har vi nationella prov, satan säger jag ( i matte) usch jag hatar ma! Men första delen brukar vara lätt och klarar jag den så är jag nöjd! Jag önskar jag hde lika stora ambitioner som förut.men orkar verkligen inge mer, orkar knappt hålla ögonen öppna! :/ Ska bli skönt att komma bort i helg med världen bästa Frida! Och få ladda inför Pite- gudvad jag längtar helt sjukt :O


2 dagar kvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0