Sååå less

Jag blir bara så less på min bror....Seriöst jag orkar inte med honom! och hoppas han läser det här och förstår vad jag menar.Men han skulle väl ändå inte fatta någonting :/ Usch på honom och hans omogna beteende....Det började med att han ville gå på datan när jag just kommit, och då sa jag på en timme är jag klar. och nu har det tydligen gått en timme men jag är inte klar. för jag håller på med mitt kür program och musiken till det, Och då kommer han in i data rumet och tar musen och "underläget" och drar ut nätverkskabeln. och när jag säger det till pappa, vet ni vad han säger ? ingenting! Hur jävla mkt bryr han sig om mig, okej det kanske ínte handlar om att bry sig om, men hur lite ställer han inte upp för mig? och han kan ju nån gång vara på min sida. Nej inte det! Dennis går alltid i första hand. Och nu kan jag inte göra programet som jag ska rida imorgon, eftersom dennis tog headsetet också. som jag måste ha för att  kunna lyssna musiken! Faan jag vill bort nu, jag klarar inte av den här familjen. det är inte så att jag blir misshandlad eller att mina föräldrar kallar mig elaka saker utan att dom inte fattar ngt.Och precis såna här saker stör mig.
Och att ni gnäller om att jag är så bortskämd och att jag ska gå/ta buss till stallet. men vafan gör jag inte ? varje vecko dag tar jag buss  direkt efter skolan, äter inte ens middag! Och om jag vill hem på kvällarna så åker jag så att jag tajmar in med mamma när hon varit hos Kingen. Och dom vekor ni jobbar hur fan tror ni jag gör då? dom veckor ni är i stugan. Tror ni att ni kör mig då kanske? Nej asså jag förstår mig inte på er. Jag ber ALDRIG om pengar/saker.

Hade varit bra om ni läste det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0