Skolan

Hahah ,ids inte sitta vid datorn ngt mera! Har bättre saker för mig! Jag läser. Förre veckan lånade jag den forsta boken av Jessica och märkte att den var grym, så läste ut den på en vecka. I söndags for jag till henne och lånade den andra boken och läste uy den igår. 1 dag alltså! fatta hur bra böckerna är:O Jag kan inte beskriva deras kärlek till varandra. Och hur grymt man lever sig in i boken! Jag är beroende på riktigt! Fan det ärnju läksigt, Jag har aldrig gråtit på det här sättet som när jag läset den andra delen. Idag börjar jag på tredje delen. Och jag längtar! Jag vet inte vad jag ska ta mig till när jag lästa alla:( men ids inte tänka på det nu! Men dom här böckerna är farliga. Det är som när folk är beroende av rökning.
Haha ni kanske inte förstår. men läs böckerna!- men ni kanske inte har samma smak som mig!

Har iaf slutat nu och väntar på bussen , om vi inte har tyska. Men har verkligen ingen lust med det! Jag är så jävla less på skolan att jag bara vill försvinna och komma tillbax nrä allting är lättare...Ska iaf till stallet idag och ta hand om Prinsen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0