Tisdag

Kom hem från stallet vid halv kvart i nio. Gick mkt bättre att hoppa Tiamo idag än förra gången.Men det tar ju ett atr att lära känna en häst. Btw Asse är sjukt elak! Han bet min häst för ngn dag sen så det låsna en näve mann, och idag bet hnan prinsen riktigt hår så att prinsen sprka i vägen och blev lite skygg!.... Är sjukt less på asses beteende. Måste snacka med asses matte och skötare att om ásse inte kan hålla sina tänder i styr så bör dom hålla boxdörren stängd. För min ponny ska inte bli lidande då han inte gör ett skit själv. Jaja nog prata om det.... Ska nog hoppa i duschen nu så jag kommer i säng. Men det känns som att jag vill vara uppe och invänta mitt mail: ) tihi men samtidigt vill jag sova så tiden går fortare. Och jag behöver verkligen sova!




3 dagar! :)

Jag saknar det....


Kommentarer
Postat av: maggi

inte vettja om din surprins till häst är så mkt bättre va?

2009-04-24 @ 13:37:48
URL: http://maaggi.blogg.se/
Postat av: Jag

Min hæst ær iaf inte ELAK!som din.

2009-04-25 @ 22:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0