:)

Seriöst! Jag saknar fan Frankrike, inte det där med att vara slav. Men allt folk och allting annat! Det var faktiskt roligt om jag tänker efter, okej det var tungt uta helvete men ändå bryt ihop och bit ihop, som Maria säger! Och det stämmer ju, jag menar hur mkt har jag inte fått uppleva genom att vara i frankrike och hur mkt kul hade inte jag och min Pingla?Livet är för kort för att klaga på en massa skit saker. Nu får jag leva på minnena, och jag tycker nästan vi åker tillbak nästa år . eller vad säger du Linnea?:)



Kommentarer
Postat av: Linnea

jaaa jag tänkte oxå på massa saker om frankrike att de var fan kul när vi inte var slav x DHAHAHAHHA :) jag älskar dig min superpinglaaa <3

2009-08-30 @ 19:15:59
URL: http://saraliiinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0