Fredag

Har städa bland mina kläder och alla kläder är tvättade efter olyckan i min resväska!:(  En massa kläder som ska slängas... Väntar iaf på att mamma ska komma hem så hon kan köra mig till stallet :) Har ont i rumpanefte ridturen igår :s Red för Ålle och satan vad han var jobbig! Jag menar han har inte varit tung i handen och gått så mycket bakom på ett år! Prinsen var verkligen inte vacker när jag såg han igår! shit säger jag bara, fram med rakappareten och saxen! men han var svin rädd bara jag skulle klippa halsen. Stackarn! Kommer aldrig lämna bort han igen! Hoppas jag iaf. Cassie ska väl börja han honom då jag är i Kalix men helgerna får jag honom själv! Han är ju jätte liten helt sjukt juh! Men kändes toppen att vara på hästryggen igen!=)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0