Fredag

har inte fårr någon data ännu, men vi ska beställa en och det bli väl i morgon när pappa kommer hem. Jag trivs riktigt bra i Kalix och längtar lite till söndag då jag far tillbax. Min klass är helt okej och dom jag umgås med är underbara!  Jaja har ju bara käns dom drygt en vecka men iallfall:)  Har redan kommit efter i Matten, eller det var väl ingen som hann klart med dom där sidorna, och svenskan har jag att göra... I morgon är det dop för min kusin Maja!  Jojustija idag har jag ridit och det var super Kul! Sen fick jag ju träffa Linnea och det var ju minst lika kul:)


Gud vad jag ÄLSKAR min ponny ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad fin han är, hade vi inte kunnat fara på söndag och kolla på han med Wille innan du åker tillbaka till Kalix.

2009-08-28 @ 23:09:12
Postat av: Fanny

Ja det hade vi, men far ju vid tre tror jag det var, ska åka med Mormor och morfar. Men innan det så:)

2009-08-29 @ 14:23:59
URL: http://faannyyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0