Lordag

varit pa galopp idag det var spannande:) nu vet jag vad min kille ska vara en jockey :)

Anledningar 
1. RIK
2. man far resa mycket
3. trottnar man pa dom sa slipper man ju traffa dom sa ofta :p
4. dom ar latta, sa blir det brak sa ar det ju jag som vinner ;)

Nej men jag skoja bara xD men fyfan vilken sot jockey det finns!!!!!!!!!

 christophe soumillon

stod en meter fran honom :D hihi han vann tva lop idag, han ar frankrikes tredje basta jockey (:

Jag saknar faktiskt gellivare (: och mina hastar vill rida


Kommentarer
Postat av: A

L o l

2009-08-02 @ 04:05:05
Postat av: jag

fel och sta for de man sager och vad menar du ? :O hm

2009-08-02 @ 18:01:05
Postat av: Anonym

någon är avis på er

2009-08-02 @ 18:23:43
Postat av: Faanny

A har kommentera pa Linneas blogg ocksa, blir nyfiken vem denna kan vara.... Sa feg att man inte star for dert man sager, da ska man inte ens oppna kaften!



Varfor ar ni anonyma ?

2009-08-02 @ 19:17:55
Postat av: Maria

Hej det är säkert bara någon som är avundsjuk på dig som har fått chansen att åka dit. Strunta i alla tråkiga anonyma inlägg. Och ta vara på tiden ni är där.

2009-08-02 @ 19:51:13
Postat av: Linus

ojdå här var det hett

2009-08-02 @ 21:19:13
Postat av: Anonym

Smart val, en sån kille skulle man ha!

2009-08-03 @ 20:01:41
Postat av: fanny

ja precis :)

2009-08-03 @ 21:15:58
Postat av: Linus

ja vill man ha en ful så ;)

2009-08-04 @ 20:17:42
Postat av: Fanny

LINUS nu tycker jag att du ska sluta, alla har ratt att tycka vad man vill! och enligt mig och MANGA andra ar han jatte sot och utsralning som bara den. Sadesa!:)

2009-08-04 @ 20:58:40
Postat av: Linus

är han säkert, beror ju på vem man jämför med också.-. OCH JAG BRYR MIG INTE VAD DU TYCKER FANNY..

2009-08-04 @ 21:12:28
Postat av: Fanny

Men varfor ens kommentera och gora en san javla stor grej av det hela? blir sa irriterad pa dig! vax upp! om du inte bryr dif vad jag tycker, varfor ens tjaffsa HELA tiden och varfor ens komentera det jag tycker ar snyggt :O

2009-08-04 @ 21:51:25
Postat av: Anonym

Spelar roll hur han ser ut, bara de är smart, intelligent och rika! Lycka till med spanandet, Linnea och Fanny.

2009-08-05 @ 00:30:32
Postat av: Fanny

Nej, men allt det har ar ju bara pa skamt! Men han ar jatte sot :) och pengar skadar ju aldrig, dock ar han for gammal och har redan fru.

2009-08-05 @ 13:59:28
Postat av: Linus

alltsåfyfan vilket skämt jag är så sjukt förbannad på den som skrivit det där, vet att ni säkert tycker det är bättre när jag blir sur men det skiter ja i.. Men bara så ni vet så har jag en kompis som är expert på datorer och kan titta upp ip numret och veta vem det är och det ska jag be han göra så jag är helt säker på vem det är fyfan.. du/ni lära märka det..Men det är nog bara en och samma om jag tror det är den som jag tänker det är.



mEN IAF SÅ den som kommentera verkar vara helt sjuk i skallen att en kille/tjej ska vara på ett speciellt sätt också..Snacka om känslo kall.. Sök hjälp för fan..Och vill bara säga en sak linnea spanar inte för hoin har världens bästa enligt hon sen vet ju jag att jag är bra också ;) hörru du som är anonym borde verkligen ha eller få en kille/tjej så som du beter dig och den lär ju vara helt iq befriad eftersom du är helt från vettet...

2009-08-05 @ 14:58:23
Postat av: Linus

bara för att det är sjukt jobbigt mellan oss och lätt blir svartsjuka och sura osv så behöver inte någon göra det värre.. Jag vet att jag beter mig lite dåligt men det har bara med att det är inte lätt det här och då är det lätt hänt att det blir såhär... Så vad finns det för människa som då vill göra det värre och förstörA och göra oss ännu mer ledsen.. ja fyfan denna värld

2009-08-05 @ 15:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0