Mandag

jag och Linnea fick sova till nio det var skont! sa i morgon ar det varan tur att stiga upp klockan sex da, ska in till argenton i  morgon kanske lyckas man fa med sig ngt fint hem :) har hunnit shoppa en del och fatt lite pengar i dag, har nastan Fridas pressent klar (:


Ah Jerom (stavning) ar saaaaaaaa sot! pratar faktiskt lite  franska med honom idag :) annars brukar det bryta lite pa dalig engelska, hoppas han kommer hit snart igen! Och hoppas jag snart far traffa C men det lar jag gora pa aktionen , som ar om en vecka. Da far vi till Deauville jag och Linnea bor pa eget hotell skont! i fem dagar, sen far vi tillbak hit och packar vara saker eftersom vi kommer hem pa onsdagen (:

det var sa kul nar Jerom fragade linnea : are you happy? I dont speak french... oh it's not french it's english. stackarn som forsokte prata med sin daliga engelska :p haha :)


Hahah jag har manga anonyma kommentare lite smakul faktiskt, att man inte vagar sta for det man tycker :) jag och Linnea garvar bara at er! Fortsatt kommentera det far oss ett glatt skratt om kvallen (:

Langtar till mina hjartan och tills jag far rida! :) Undra vars jag och Linnea kommer vara pa Torsdag morgon, om inte i stallet xD haha

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej inte kände sig väl Linnea lite dum när han hade pratat engelska och hon trodde han pratade franska??

Hoppar ni hittar något kul när ni åker iväg till argenton. Ha det bra så syns vi på flygplatsen i Luleå.

2009-08-03 @ 22:01:28
Postat av: Fanny

hejsan nja hon skratta mest som vanligt med henne skrattar sig genom livet :) haha fast det blir nog inte att fara dit eftersom vi har en visning 11.30 ayna dar :)

2009-08-04 @ 08:25:00
Postat av: fanny

hejsan nja hon skratta mest som vanligt med henne skrattar sig genom livet :) haha fast det blir nog inte att fara dit eftersom vi har en visning 11.30 ayna dar :)

2009-08-04 @ 08:26:07
Postat av: Linus

Fanny glöm linnea ska vara med mig på torsdag!

2009-08-04 @ 12:13:46
Postat av: Arvid

eller med lillebror Arvid som längtar efter storasyster :)

2009-08-04 @ 12:55:55
Postat av: Linus

joo bättre det:)

2009-08-04 @ 18:46:25
Postat av: fanny

hm, jag tror ingen av er kan bestamma vem Linnea ska vara med, hon kommer nog spendera tid mer er bada. Men till stallet har hon sagt att hon ska eftersom hon alskar hastar och vill nog traffa sin Elvis och Lillan....Men sjalvklart kommer hon ju spendera en tid pa er allihopa :) Men ni kan ju alltid fraga Linnea sjalv vad hon tanker gora men ni lar nog fa svaret ingefar som jag skrivit! :)

2009-08-04 @ 20:53:21
Postat av: fanny

hm, jag tror ingen av er kan bestamma vem Linnea ska vara med, hon kommer nog spendera tid mer er bada. Men till stallet har hon sagt att hon ska eftersom hon alskar hastar och vill nog traffa sin Elvis och Lillan....Men sjalvklart kommer hon ju spendera en tid pa er allihopa :) Men ni kan ju alltid fraga Linnea sjalv vad hon tanker gora men ni lar nog fa svaret ingefar som jag skrivit! :)

2009-08-04 @ 20:54:01
Postat av: Anonym

Ja, det vore hemskt om hennes kille eller någon annan skall bestämma över henne.

2009-08-05 @ 00:08:52
Postat av: Linus

skriv med namn för fan.. Bestämmer inte, men JAG vet vad hon vill och Det behöver jag inte skriva här;)! SKRIV NAMN FÖR H-VETE

2009-08-05 @ 14:19:20
Postat av: Anonym

Bryr er inte ens i vårt förhållande.. Vi gör vad fan vi vill och vi bestämmer tillsammans!

2009-08-05 @ 14:21:22
Postat av: linus

Bryr er inte ens i vårt förhållande.. Vi gör vad fan vi vill och vi bestämmer tillsammans!

2009-08-05 @ 14:24:11
Postat av: Linus

vet att det är en och samma person som inte vågar stå för vad hon/han tycker som skitver i linnAs blogg jäkel också.. Jag vet nog vem det är så fort sätt skirv, bara sjukt fegt...

2009-08-05 @ 14:26:04
Postat av: Anonym

Linus det finns killar som är bättre än dig för Linnea och det kan jag nästan veta att hon också tycker

2009-08-05 @ 15:10:15
Postat av: Anonym

Även om jag kan tänka mig att du är en bra kille

2009-08-05 @ 15:14:02
Postat av: Linus

Inte för hon det vet jag..sen bättre och bättre, visst på sätt och vis finns det säkert det...jag vet ju mycket mer än alla andra vad hon tycker så egentligen ska jag inte bry mig om någon idiot som försöker göra det värre när det är jobbigt..men kom och säg det i ansiktet öga mot öga jag kan lova att jag vågar prata öga mot öga och säga vad jag tycker men det finns folk som inte ens vågar stå för vad dom tycker på internet heller oj oj hahahaha..hur som helst vet jag att linnea tycker jag är alldeles prefekt men blir bara så irriterad just att man inte kan skriva det där jävla namnet..sen märker jag att det måste vara någon som inte bara vill ha det jobbigare för oss utan att den som skriver det vill typ ha slut mellan oss och kan ju säga en sak som är säker du kan försöka med det hur mycket du vill för du kommer aldrig lyckas vi är starka tillsammans och föralltid och ingen kan ta oss ifrån varandra så giiiive uuppppp

2009-08-05 @ 17:02:54
Postat av: Anonym

Det låter oroväckande ilsken diskussion ? , ingen äger någon annan eller har rätt att vara svartsjuk, finns heller inga några garantier, njut av tiden ni är tillsammans, men tro ej att det håller för evigt när man är i den åldern, då slutar det bara i besvikelse. Lev här och nu och var glad så länge det varar. När det tar slut acceptera det med respekt för varandra.

2009-08-05 @ 17:35:52
Postat av: Fanny

men herregud det har inlaget skulle inte vara for 'linnea och Linus' Jag blir galen! Bada Linnea och Linus ar mina vanner och jag vet att dom alskar varandra och det ar upp till dom inget som ska diskuteras pa MIN blogg... ( vad som hander under deras forhallande)

2009-08-05 @ 17:53:09
Postat av: Maria

Håller med dig Fanny

2009-08-05 @ 20:33:11
Postat av: Linus

Jag vet vem som skrivit sista kommentaren du är ju helt sjuk i huvudet du vet inte vad du pratar om din idiot jag har så jävla god lust att skriva namnet på den personen. Du har inte ett enda jävla rätt med det du skriver!

2009-08-06 @ 14:04:00
Postat av: Anonym

Skriv fan inget mer här nu. Föresten låter du som en h*** som skrivit det där

2009-08-06 @ 14:06:25
Postat av: Linus

Jag och linnea har all rätt att vara svartsjuk osv utan att du ska bry dig. Vi pratar om det när hon är hemma och hur som helst och då är allt helt perfekt som det alltid annars är när vi är med varandra ...för jag kan ju säga en sak att du som skriver detta har inte ett enda rätt i denna text och jag vet vem det är också.. Men hur som helst skulle en kille röra min linnea så skulle han inte stå länge till, sen vet jag ju att hon inte vill det heller att någon annan än jag rör hon så bry dig inte ett skit om oss för du vet ändå inget och har inget att komma med heller... Klart det kan hålla, för vi vill leva tillsammans och bara för att vi inte är likadan som du!vi vet vad vi vill och vi vet definitivt vad vi pratar om också...

2009-08-06 @ 14:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0