sondag

 Morgon idag jippi .... NOT! tog iaf en siesta fran halv tio till halv tolv vilket behovdes. sa nu ska jag gora mig ngn luch sen ska jag och Linno ata popcorn och titta film - myssss! Idag kommer Jan hit, Maja och Moa hamtade honom igar fran aris men dom har sovit pa hotel i natt. Och om tva dagar far vi till deaville blir dar till mandag nasta vecka , och sen pa onsdagen efter det kommer jag HEM :D Langta kallas det. hm jag har slosa tva tusen har i Frankrike. inte sa mkt men anda jag maste spara pengar! eftersom jag maste kopa en data a allt. Mamma hoppas ni har kopt en at migsa kan jag ju bidra till er om jag far pengar over : ) haha Nar jag kommer hem ar jag hemma fem dar sen flyttar jag, men kommer komma hem varje helg eftersom Prinsen forblir hemma. Men nu ska jag kila , vi hors! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0