2009

2009 går mot sitt slut. sammanfattning av ditt 2009



höll du några av dina nyårslöften? - Faktiskt:)

gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Ohja!

har du förändrats någonting? - Kanske en aning:)

dog någon som stod dig nära? - nej

vad är ditt största misstag? -  att jag alltid bryr mig i vad andra tycker.

ångrar du någonting?- Tror inte det,

har du varit sjuk eller skadat dig? - sju och sjuk, men en förkylning , inget annat :)

vad spenderade du mest pengar på? - Kläder i think,  och en massa skitsaker ;b

finns det någon som gjorde dig extra glad? - Ohja!

vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2009? - Infinity, That tonight gonna be a good night , Right round.

blev du kär? - inte kär direkt,

vem har du spenderat mest tid med? -Svårt, men mest tid är nog Linnea. jobb? - Sommarjobbade i Frankrike, Och extra käcker på vetehatten.

finns det något du önskar att du skulle gjort mer/mindre? - Jag ångrar att jag inte tagit tag i träningen med Prinsen, att vi mest stått "stilla".  och att jag är tråkig och mest sitter inne!!

något du önskade dig och fick när du fyllde år? - Pengar kanske,

finns det någonting som skulle gjort ditt år bättre? - ja det finns det

bästa festen i år? - oj ingenaning, men Nattklubben är nog det roligaste!

hur skulle du beskriva din stil 2009? - hm vet inte riktigt, det är så himla mycket som har hänt, jag har varit utomlands och jobbat med en av mina närmaste vänner, jag har börjat första året på gymnasium, jag har flyttat, jag har lärt känna nytt folk,

hade du sex? - Nej

vad fick dig att må bra? - Mina nära och min ponny! :)

vad fick dig att må dåligt? - en del saker,

var du på någon festival? - var bortrrest då festivalerna var...

vilken kändis var du mest sugen på? - Haha ingenaning ;) Twilight -kändisarna är ju inte helt fel;) Edward och jacob!

vem saknade du mest? - --

har du skaffat några nya vänner? -  Ohja :)

förlorade du kontakten med någon vän? - Ja,eller kanske inte "vänner" på samma sätt.

höjdpunkter från 2009? - Frankrike,Flytt, gymnasiumet,

finns det något du vill ta med från 09 till 10? - Finns nog en hel del men också vill jag ha något nytt. Jag hade vilja så mycket som jag aldrig kommer kunna få!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0