fredag

Hejsan! har sett idol och endast tagit det lugnt :) Både är ju super duktiga, faan att man själv inte är bra på att sjunga ;b Men iaf så har vi fått en ökning i familj det blev en pojke :) skit gullig är han , pisar och skiter inne :p min syster håller på att bli galen och  det är en hund :) hahah

Fick höra idag att man är en enstöring... helt klart, jag är nog det - men jag gnäller inte! Jag väljer ju det helt själv, Men när jag kommer hem under helgerna är jag trött, och jag tänker inte stressa i stallet. Det kan vara väldigt svårt för andra att förstå att man inte stressar med en häst, och jag hatar att känna att jag måste skynda mig och hinna göra det å det. jag vill kunna ta min tid och tillbringa den med MIN häst eftersom det är jag som valt att köpa honom och han betyder allt för mig och jag har honom 4 dar i veckan och då går han först! Men det är ju klart jag hinner göra annat, men känns som att jag tappat så mýcket här i gve. att jag tappat kontakten och "växt" ifrån en del vänner, jag önskar att jag hade kunna vara i i kalix hela tiden eftersom jag har så jäkla fina vänner där, allt stämmer så bra. inte för att klaga på någon av mina "gamla" vänner men nu har man intresset tsm och allt sånt.

Kommentarer
Postat av: Ida

Måste komma förbi och se er nya lilla kille någon dag :)

2009-12-11 @ 23:36:28
URL: http://idalovdahl.blogg.se/
Postat av: sofie

åh fanny livet är inte lätt :( men som tur är har du oss :D <3

2009-12-13 @ 00:03:17
Postat av: Anonym

ja tur att jag har er :) huhu

2009-12-13 @ 19:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0