morgontrött :(

Vaknade kring nio eftersom Bilbo grinade där ner,var tvunge att stiga upp och gå ut med honom och släpa upp Kiwi så dom fick leka :) Har kika runt på olika hemsidor, kläder osv. vill beställa!!


Läste nyss att busskorten (som man köper här i gve,som man åker på hur mycket man  vill osv) kommer att kosta 800 efter nyår!!! helt sick ju , vilka priser dom tar, och sen om man är ju år åker man u grattis om man har vuxet sällskap/ungdom men om man åker ensam måste man betala 10 kr. Och om jag åker buss måste jag betala 20 :s sjuka pengar, tycker att det ska kosta sammaför ALLA! man tar precis samma plats i bussen - ett sätte, om man intefår stå upp för att bussarna går för sällan:s   Nu ska jag kila ner och slänga imig frukost och sedan bege mig till stallet med turkexpressen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0