people change, things go wrong, shit happends but life goes on.

Så sant så...

Jobbade idag, sen stallet och red ponnyn! Nu har jag kikat på andra avenyn, gud den är sååå bra! :D GILLAGILLA.
Iaf så är jag ap-trött och ska kila i säng snart!


2008, Frida,jag & Sofie! Kommer ihåg när vi umgicks, kommer ihåg hur allting var då. Nu är allting helt förändrarts, känns så konstigt. Det känns som att jag är helt ensam i Gällivare,  jag har tappat kontakten med mina"gamla"vänner.  På många sätt saknar jag nu Kalix!

jag kommer ihåg, När jag och Helena alltidalltid var med varnadra.
Det måste nästan ha varit den bästa sommarn för mig (2006)
Vi var så lika då,bästavänner:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0