Söndag

och ingen ångest!!! får sova i morgon efter en hård natt och dag, sov i stalllet somna vid 2 och frös heela natten:/  Jag och Linnea var tvungen att träna på dansen och sen skulle jag fixa med prinsens saker. Iaf så var det ju luciashow idag :) Prinsen var lite vild ;D finponnyn! har lite beundrare på honom, men han är INTE till salu!:) Sen så har jag flygit av Kingen HA-HA två sen kom det, han har gjort dubbeltså mkt värre saker :b nån gång ska vara den första, men ändå hade som vilja vara den som inte flyger av Kingen har ju trots allt ett rykte ;)  Far till Kalix i morgon eftersom jag inte hann med bussen idag! nu är det fura dar i skolan för mig sen LOV,troligtvis om jag inte far tis,mån....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0