Torsdag

Hej:) Är hemma i Gällivare, men stannar bara till lördag morgon då jag beger mig till Lule för en dag med shopping, sedan till Kalix och har lite kul med mina vänner! <3 Om det nu blir ngt... Annars kanske jag far hem igen och hopptävlar på söndagen :) Får helt enkelt se vad som händer och fötter.  Iaf så har jag hoppat världens bästa häst! lite jobbigt med serie inte min bästa sida, sen var det ganska lågt och det tycker inte kingen om;p Men sen satte hon en oxer på 1 m kanske, d¨gick det bättre :) Ålle tycker Kingen är fin! Lika så jag. Jag coh Sara ska rida en spegelritt på luciashowen ;d Jag och Linnea ska var med i maskeradhoppning = superkul :> Haha
Hade egentligen historia prov i morgon, men kunde ingenting så jag sket i det och gör det nästa vecka och hoppas på att jag kan mer då ;)


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0