16 år!

Blev 16 år, hade det trevligt, var i skolan slutade vid ett, tog bussen hem och käkade mat och öpnnade packet av mamma, Fick mina efterlängtade ridkor :) -jag är GLAD nu... Fick duschkremer,deo och handukar, (har jag ju när jag flyttar syfta mamma på , hihi) Hm-packet skulle komma på tisdag. Justija på morgonen gav farmor mig en grattis-kort som inneöl 600kr. Jag for til stallet vid fyra, tog hand om Prinsen och red efter stigen , det var underbart att rida ut honom, red själv, fick tid att tänka igenom saker och så.  Prinsen tyckte det var super-roligt, och han var jätte busig :D hihi Vi sex for jag och mamma och hämta upp my best friend! Vi for hem till mig käka tårta och hyrde en film.  Fick även 600kt av pappa! :) 
 
Och av Frida fick jag en resa till Lule, hotell och god frukost! fatta vad jag längat, vi ska fara till våren...<3

Min dag har varit  bra! :)

/FannyL

Kommentarer
Postat av: your best friend

haha, kul att du fick ridkor! vad ska dom heta? Rosa? det tycker jag är fin =)

och glöm inte att be dom andra flytta sig i paddocken när du kommen flygandes för jag har märkt att kossor är lite halvgalna! särskilt när man ska rida dom. och glöm inte att dom är knotiga så du inte får ont i pillan! :D

2009-02-12 @ 00:00:06
URL: http://ffridamartinsson.blogg.se/
Postat av: Julia Ängstål

Men då måste du ju hälsa på mig om du ska till Luleå :P hehe!

2009-02-12 @ 00:32:57
URL: http://stala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0