Hela världen har gått ut.

 En vän är den som kommer in när hela världen har gått ut.

En vän kan alltid stå vid din sida om du har rätt, men står den där om du har fel? Jag undrar just det.  jag har brister liksom alla andra, man är inte felfri. Jag kan säga att jag har hur många vänner som helst, men desto bättre man lär känna dom desto färre vänner litar man på. Det har jag lärt mig. Och av dom vänner jag har idag, så är det få jag litar på, ska det verkligen vara så ? Ska man inte kunna lita på sina vänner ? Det är ju hemskt. men precis så är det. Och när det en gång brist inom vänskapen så har den aldrig blivit hel igen. Och jag fattar inte hur man kan se en annan människa i ögonen och sedann gå bakom ryggen den. Alla tycker inte bra om mig, liksom jag tycker om alla andra. Men jag hoppas verkligen att dom jag ser som sanna vänner - ser mig som en sann vän! Och dom flesta vänner tappar man kontakten med/växer ifrån.. Men jag vill aldrig mista er!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0