Längtan!

Jag längtar tills jag blir stooor så att jag kan flytta till Göteborg för det är fan ditt jag ska! Älskar den staden. Lagomt stor och inte som stockholm så att man måste vara rädd för att kunna gå ut :S  Och så klart så gillar ju Frillan denna stad så ¨då hppas jag att hon hälsar på mig väldigt ofta! Om hon själv inte flytta dit ? :O Sen så vill jag så klart att min Linnea  ska hälsa på mig :) eftersom hon gillar Gälka så stannar hon nog här ( som hon sa -jag trivs här) Jamen hon verkar ju gilla frankrike så dår får ju jag en fin solbränna när jag hälsar på henne! Om hon skullefra dit  :) hihi

Göteborg in my <3

Kommentarer
Postat av: Frida

hurru, jag ska BO utanför götet :D så vi kommer synas ofta ;)

2009-02-20 @ 20:13:49
URL: http://ffridamartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0