Lördag

hejsan alla glada människor, jag var själv glad idag ända tills jag kom hem! är så jävla less min bror juger och min pappa är fan alltid på honom´s sida.. piss unge .. Jajja slipper honom när jag flyttar!
Ska titta film i kväll och bara ta det lugnt. Och jag hoppas jag får vara ensam nästa helg, hade tänkt ha en middag och så,  jag tycker bäst om att sova hemma och får jag inte vara ensam så sover jag hos en kompis. Jag tänker inte sova hos mormor/ Farmor jag känner mig inte hemma, och sen så , (vet ni ju resten)....  Jamen nu ska jag hoppa i duschen.

Det ska bli ändring på min ridning, jag måste bli seriösare! inte för min egen skull utan för stjärnans...


Kommentarer
Postat av: Linnea

we like it <att du ska börja rida nu :D ;P hihi love you hun<3

2009-02-22 @ 17:47:40
URL: http://saraliiinnea.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaa :) <3

2009-02-23 @ 08:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0