MYS-dag

ändas slappa ida, gjorde hästen på morgon, skönt! Var jätte trött i morse, dom senaste veckorna har varit tunga, Fattar inte hur jag ska palla med skolan ngt mera, är grymt skoless... :( Igår fikade jag med mina tjejor , Jag och Frida gjorde en hallonspeciall + en extra ingrediens. frida gjorde gräden och jag resten , hon blev data nörd, kring åtta började folket droppa in, Hade allmänt trevligt pratade och fika :D  Det får bli en svull-helg med tanke på vad jag åt igår :O Men sen blir jag nyttig igen, men från och med söndag så blir det inge kakor/bullar å sådant. Nu ska jag hoppa i duschen , sen blir det nog lite film ;D


Bilder från i går, ingen ville vara med på bild, föutom LINNEA ! hihi <3
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

okej det här är en extrem FUSKHELG :/ :P

2009-02-08 @ 16:12:57
URL: http://saraliiinnea.blogg.se/
Postat av: Anonym

det menaru inte ;b haha... men sen är vi nyttiga igen;D

2009-02-08 @ 17:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0