Onsdag

Lektionen idag var åt helvete.. och det var piss-tråkigt... Imorgon ska jag vara stalledig (igen..) Men jag är förbannat trött, och har ingen ork! Så Fanny B skulle ta honom. Skönt! Funderar på att fara en sväng på stan kika in på lite kläder och köpa min älskade parfym:) hihi Har egentligen ingen lust att splittra mina pengar men på fredag får jag ju månadspeng/eller om det var nästa vecka.. Men iaf känner att jag behöver min parfym så att jag blir glaad! haha. Längat till helgen, för jag ska CHILLA! Kommer inte få sova ut eftersom det är klubbtävlingar :( Men nästa helg då jäklar ska jag sova! :D  Vilka planer jag har , men sova är ibland det bästa som finns.



Du är min vän,mitt liv, mitt allt!
Jag känner dig rätt så väl,
jag vet när saker är rätt och jag vet när något är fel.
Att du blev min, är det absolut bästa som hänt mig!
Jag hoppas att du vet att jag kommer vara din i tid och evighet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0