skolan

Sitter i skolan, ska skriva lite på so, har prov på måndag, så känner att jag måste komma igång med att hitta fakta om alla relgioner... Är helt opepp i skolan, nationella gick inge bra, svenskan iaf, och det var ju den jag hade mest förväntningar på. Skulle ha skrivit en krönka/novell hade ju varit enklast, menmen. har muntliga-delen kvar som jag ska ha i morgon klockan tio, önska mig lycka till! Har två lektioner kvar, so och bild.. Sen ska jag fara hem och äta, sen blir det väl stallet! ;) Ska få träffa min Linnea idag! Det var ju som ett tag sen, (söndags...) haha Det är inte lätt när det är svårt ;b

Förresten så så har jag fått kontakt med cornelia och Lisa som ska vara med i Div 2 lag:) Det kommer blir kul, vi ska äga :) hihi hoppas kan man!

//F.L

Kommentarer
Postat av: Linnea

det är inte lätt när det är svårt när man är liten och ... ;) hhah



JAG ÄLSKAR DIIG <3

2009-02-10 @ 20:39:40
URL: http://saraliiinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0