Tisdag

Nationella idag, gick inte så bra, men hade inte förväntat mig det heller, som sagt jag är inget snille :b

Nu har jag en period, då det inte är roligt med ngt... Jag är trött och orkar ingenting!  Har inte tyckt det varit roligt att rida på jätte länge, men idag var det roligt att rida prinsen, han var fin! Kungen var det svårare med, jag red som ett arsle, Jag blir så sur på mig själv, för hästen tycker det är uber kul och försöker, men jag satt typ bara,  jag orkar inte driva honom.  Jag och Jenny fick byta häst idag, en sväng bara, Ni tror inte jag klantar mig och flyger av ? Erkänn dålig.... jaja bara att kämpa vidare :)


                                                                                                                  
/ FaannyyL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0