Torsdag

Hallå :)
Idag har jag hunnit en sväng på stan med min Linnea <3 vi tog en fika och pratade mest...Tänkte ju köpa min älskade parfym, men den är så dyr:/ Men jag ska nog flirta med pappa. Jag måste ju spara mina pengar  tills jag och Frida ska till Luleå. Kommer nog ändå inte ha så mkt pengar men ska bli skönt att chilla med sin allra bästa vän! Har förövrigt tagit det lugnt idag, Fanny B har ju Prinsen. Och just precis nu blev jag jätte sugen på en kladdkaka :O Ska be min lilla syster baka med mig! :) hihi

Kommentarer
Postat av: Frida

sorry att jag inte svarade på dina sms, har inga pengar :\ vi får höras imorron istället! puss!

2009-02-20 @ 00:28:38
URL: http://ffridamartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0