Torsdag

Inte hänt så mkt idag förutom det vanliga, skolan stallet hem. Imorgonhar vi ngn jädra tema dag i skolan typ teate.... Buuuh! Men då tar jag en hemma dag:) Sova ut och börja på min SO, jag har bytt , förut så skulle jag göra ett prov på 4 religioner, men kom på att det är dubbelt så jobbigt än att göra ett brev som jag gör nu, och det är bara en religion det handlar om religion.  Imorgon är det också helg, jag som längatde så mkt, men sen sa mamma att vi har stallpass på lördag, och då var det inte så  roligt längre... Men kanske hittar på ngt i helg ändå, Men vad? :O jaja det återstår att se ;)




Jag trodde du brydde dig mer, men du är förändrad du är inte samma person längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0