Lördag

Hejsan, stallpass idag tungt uta H-vete... är as trött nu, blää ska hoppa i duschen snart och sen slå på en film och bara chilla. Jag Linnea har sovit i stallet inatt (a) hihi....

Är så sur just nu, får inte vara ensam hemma ngt mera... jag orkar inte bry mig ngt mer, är bara så jävla förbannad, hatar alltihopa, lika att erkänna allting`? Har ju ändå ett helvete.... jag önskar mina föräldrar förstod hur skötsam dotter dom har, om dom bara visste hur alla andra är. Ska bli så jävla skönt att flytta, jag gör vad som helst för att komma bort härifrån. erkänn skönt att få börja om, slippa gällivare och er... Kommer inte sakna ett piss förutom nära vännerna & Kingen!



 
Älskar min ponny, mer än allt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0