2009

Nytt år, nya tag -ellerhur ? :)
Mitt förra år (2008) var rätt så bra, Var på tre tävlingar med min underbara ponny! Och blev 3:a i distriktmästare,  (nästa år tar vi 1:a plats)  Sen kom vi 3:a distrikts campionatet, mkt nöjd! Om vi bara kunder vara överrens hela tiden på tävlingsbanan, men vafan utan min ponny hade jag inte varit på den plats jag är idag.

Skolan har däremot gått sämre, jag har varit svin dålig rätt ut sagt! och svin trött dugnet runt, det spelar ingen roll hur länge jag än sover, Orkar knappt göra ngt :/

Och på julafton fick jag veta ett hemskt besked,  Jag trodde alltid jag skulle få välja själv, inte ett måste!

 Jag har lärt känna en helt underbar person- Linnea <3

Insett saker jag aldrig trott om mina vänner, tappat kontakt med flera av dom.


Mina nyrslöften är/ saker jag kommer göra -
att bli smal,
Vara bäst på tävlingsbanorna!
starta NM:et
Flytta,
starta en tävling med Kungen
Bli bättre i skolan
*
   
*


/ Heejs F.
                                                                           

Kommentarer
Postat av: Linnea

aaaaaaaaw hjärtevännen <3 jag älskar diig otroligt mycket

2009-01-05 @ 17:54:18
URL: http://saraliiinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0