ARG

jag är förbannad och arg på mig själv så att jag håller på att explodera!  Jag orkar verkligen inte med min bror ngt mer.. Han ärm verkligen en jävla pina... På helt serist önskar jag att han försvann, nästan iaf. det finns stunder då han är snäll. men efter en timme med honom , så äre kört... han måste på seriöst ha ngt fel....  Ni får honom gratis,

En kort beskrivning han sitter för det mesta framför datan eller tv.. Han äter upp all mat som finns i huset, om jag ska duscha så springer han in i duschen före mig, allt för att jävlas precis ALLT! Han är aldrig givmild, han är snäll ungefär en gång i veckan. Men det varar inte en hel timme. Han gillar att slås, och slår jävligt hårt. dlår en i rygen/magen så att du tappar andan. 
Låter de lockande hör av er!
.........................................................................................................................................................................................................

Kommentarer
Postat av: Jk

HAHA, jag har en sån fast i lite mer feminim form. hon är också gratis om någon är intressed. hon är dock något värre än din bror ;)

2009-01-27 @ 23:51:14
URL: http://jjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0