I skolan

God morgon! Sitter i skolans datasal och försöker komma på ngt bra att skriva om på svenskan, känner mig inte så pepp.... Fick just veta att vi ska göra ett arbete inom SO, och jag hatar SO, eller ämnet i sig är ju kul , men lärarn är helt CP!!! jaja vad kan man göra, annat än att le och och spela glad  ? ")  '
Förövrigt så är jag jätte trött och vill helst av allt krypa ner i sängen och slå på en film, och bara slippa allt, men livet är ju nästan bestämmt. Man kan inte skippa skolan, den är ju trots allt viktig annars kommer jag aldrig att bli rik :p Haha

Mitt nyårs löfte håller sig bra, även fast Linnea hade köpt chips igår, så tog jag inte en enda, Sen ska jag börja träna två dar i veckan med Frida! (=

Ska börja arbete nu,  på åter seende :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0