Måndag

Hej, hade ansiktsbehandling idag, men kände inte för att fara till gällivare halv tre och sedann stressa till stallet å sen Kina, så ringde och avboka och beställde en ny tid :) Nästa måndag , ska bli skönt!    Fick ett sms av Marro, där det stod att det inte blir nå kina idag eftersom det har stängt! Assumt dåligt tycker jag för jag var sugen :) Skulle ta det på tisdag istället ( i morgon) . Red min ädla prins idag, han och jga var inte samspelta! måste börja ansrtänga mig nu, snart börjar ju tävlingarna, och jag vill verkligen kommma igång , på RIKTIGT! Jaja umgåts med Linnea i stallet, i gjorde gröt av krossad havre, Riktiga kockar är vi ju  (NAT) haha svin äckligt :/ synd!   Ska hoppa i ducshen , mendans broder kokar mackaroner, sen äta och senare promenera till Sofie ; )


Hejs !



/////////Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0