Sista dagen....

Fortfarande sjuk och det känns värre, men i morgon ska ansökningen till gymnasiet in så måste till skolan. men far nog hem efter att jag lämnat den till Eva...  Lotta ska rida prinsen i morgon, får se hur det går, Ska bli kul att höra vad hon tycker... men vi jobbar ju fortfarande med formen.  Prinsen har tagit det lugnt sen i lördags :/ ... Pga jag varit sjuk, red dressyrlektion idag gick inge vidare.  Jag är inte pepp, kändes tråkigt...  Det snurra,r så mkt annat att tänka på
Gymnasivalen ser ut så här
1.Holmen
2.Grans
3.Samhälls

Men jag hoppas jag kommer in på holmen, för då läser jag ju samhälls med inriktning häst. Dom tar in 9st. och det är inte endats betygen dom går på, utan ridprov i både dressyr och hoppning.. Jag trodde det bara var dressyr, läste nyss att det  var hoppning också:S hästarna är ju tamefan 1.70-1.80  .. jajja rida och vara glaaa :P


Hoppa i duschen nu, tjingeling *

Kommentarer
Postat av: Julia

Du kommer inte ångra dig om du går holmen :P Du kommer få underbara nya vänner :D

& det är jätte låga hinder på ridprovet :P

Hör av dig när du ska göra ridprovet så kommer jag & stöttar dig :D

2009-02-05 @ 13:14:48
URL: http://stala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0