sjuk

Är sjuk, eller förkyld kliar i ögonen och rinner ur näsan... Nyser hela tiden och tror jag håller på att få feber. men som alltid annars är det bara att pallra sig till skolan och stallet. Har i alla fall sovmorgon till tio i morgon - skönt!  ska hoppa i säng efter att jag skrivit det här inlägget.

 Fan va mongo mina hästar är... Den stora är svin busig, så vågade inte riskera med att rida honom, men i helg ska jag rida! mamma får väl ta honom i veckan...  Sen så när jag och Linnea var och gav en försenad middag till hästarna ( jag glömde bort trots att jag prata ed mamma klockan fyra) så var Kingen svin suris och satte bak öronen och vända rumpan till,så att linnea blev så rädd att hon flög mellan tre el-trådar och snurrade i luften , FYFAN va kul det såg ut :P  Och de lilla ponnyn smet ur boxen när jag kvällsmocka, han sprang in i Ajax box, då Ajax var där inne, jga lovar alla hörde mitt skrik, och mitt hjärta stannade! :S men som tur hände inget.

Det varar aldrig förevigt... Ni finns inte förevigt...och vänner stannar aldrig förevigt
    <333

/Faanny

Kommentarer
Postat av: Linnea

satan det var så jävla kul de där med trådarna xD sitter ty och asgarvar åt det nu ;P HAHAHAHHAHAHHAHA



Jag älskar dig pigan <3

2009-01-27 @ 21:38:34
URL: http://saraliiinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0