Torsdag

Hej på er alla goa och gla, red mitt charmtroll på banan idag, han var superpigg, men det var kul! Funderar på att hoppa i säng tiditgt idag, är jättre trött :/ Menmen i morgon är det fredag och det är lika med helg, men inte får jag sova inte... lördag troligtvis, men söndag är det dryssyrtävling (klubb) Ska inte var med men ska döma första klassen, en Märka :1 ,  Brukar ju annars döma tillsammns sara, men nu sk ajga vara själv, men var typ 3 startande =) känns jobbigt att kliva upp tidigt för en sån sak, men ids inte säga emot dom blir så sura då :(  Jaja slänga mig i duschen nu , sen ser jag vad jag gör..



Haha, om ni bara visste vad som väntar er, Ska bli så kul att få höra /se , Och om ni visste vad alla tycker om er (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0