Måndag

HejHallå ;)
Stallet idag då, Linnea kom till stallet idag fast hon inte hade ngn häst, min hjärtevän<3  Red prinsen på banan , bytte med Denince så att jag red Exilia och hon Prinsen, hon var en fin ponny, men jag tycker personligen mer om Prinsen<3 I morgon ska jag väl pallra mig upp till skolan, så att jag är där på första lektionen, idag  kom jag först till andra lektionen, men jag har knappt sovit inatt, har haft värsta ont i magen :S ursch -ALLA killer borde veta att tjejer har det dubbelt så hårt/svårt som killar. Ska hoppa i duschen nu, sedan sängen :)


Fanny- du vet att du alltid kan prata med mig, och kommer alltid att stöta dig, Du är den bästa skötare man kan ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0