HELG :)

Ska på stan en sävng,sen dollar och sedan stallet. Min klippmaskin har kommit idag så ska fixa min ponnyn päls :) känns skönt! vill att han ska vara en fin ponny ! hihi
rida dressyr efter att jag klippt honom, ska bli riktigt kul, var stalledig igår- skönt att ha tid för annat! :)



Bara för att jag är brunnete nu =) haha
Två blondiner satt och filofisera, då fråga den ena tror du Borås eller månen är närmast ? då sa den andra ser du Borås eller ?

Hur bröt blondinen benet när hon krattade löv?"
"Hon ramlade ner från trädet

Pizzabagaren: "Ska jag skära pizzan i sex eller tolv bitar?"
Blondinen: "Sex, tack. Tolv orkar jag aldrig."

HAHA, KUL VA ?


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahhahahahhahhahahhahaha jag älskar blondin skämt ;P



Ett till



Vad är de för skillnad på HIV och en blondin ?

- hiv utvecklas

2009-01-16 @ 22:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0