Tisdag

hej allihopa,  saknat mig? - sjalvklart ni har! ;)
 jag ar iallafall i Frankrike nu och det ar val ganska fint vader. hehe ser lite konstigt ut nar jag skriver eftersom vissa bokstaver inte finns...  Det ar kul och alla ar snalla! :)  men jag saknar mina hastar och jag vill ju trana dom, inte lata ngn annan, egennyttig jag ar...Jag,linnea och moa ar ensamma ( anna med compani ar pa middag i paris) och  har hastarna ar fina. Men nu ska jag kila! skriver snart igen :)   
 och mamma pussa hastarna fran mig!


mamma ni kan ringa  mig pa det har numret, det ar deras hemnummer! fraga bara efter fanny :)    
  0033233391008


Kommentarer
Postat av: Carohline

ska sköta din pärla supernoga! =)

2009-07-15 @ 01:19:28
URL: http://carohline.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Hej! vilken tidär bäst att ringa? Din ponny har tappat en sko men Carro skulle skritta ut(om hon hann innan störtskuren)ska bada smutsgrisarna imorgon. Alla hälsar KRAM

2009-07-16 @ 19:14:56
Postat av: Anonym

åh vad kul det var att höra din röst fanny! jag ska hitta en chatt sida man bara kan gå in på om inte facebook funkar för dig! så ringer du sen =) kram, jag älskar dig och du kommer klara det där, även om det är tungt nu! / din bästa vän

2009-07-20 @ 20:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0