torsdag

hej alla :)

det ar bra vader hela tiden! skont det iaf...mm vad jag langtar efter mammas och pappas mat =) om 20 dar kommer jag hem! saknar mina parlor. I morgon ska vi fara och Bowla med chris han ar typ snygg och bara 20 ar!!! ;) Haha det ar sa kul nar hovslgarn kommer jag och Linnea har typ skamt ut oss for honom xD  Anna har typ sagt ngt till han sa varje gang vi traffas ( och det ar ju nagra ganger i veckan) sa garvar vi :p Jag och Linnea ar ensamma Anna,Etienne, Maja & Moa ar och dricker vin osv...  vi ska gora oss lite popcorn och sla pa en film :)) hm i Deauville nar vi gar ut och ater blir man typ bjuden pa massa drinkar;)) hihi hm vin och champange ar ackligt :(

Saknar er!

Kommentarer
Postat av: Linus

hahaha fanny jävlar vad du är retig då;)

2009-07-30 @ 22:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0