Torsdag

Jag skulle möta frida vid tunnen vi skulle ut och promenera. Men jag som alltid vill ha sällskap klarade inte att gå själv den lilla biten så jag drog med mig Pappa :D Så skulle jag dumpa av honom när jag såg Frida :) haha så sjyst, jag vet!
Jag ocg frida tog en promenad och kom sedan på att vi skulle hälsa på Sofie. Sofei satt igång med bakande efter en halvt timme serverades det muffins :D Vi tog också en kvällsfika, med mackor,bulla, och cola Gott jag vet ;)  Haha. Tog sedan och Kramade om Sofie eftersom vi inte vet när vi ses igen! Kanske aldrig kanske nångång!  Sedan satte jag och Frida eld i benen och börja gå mot mig, Per väntade vi korsningen innan tunnen .Där dumpa jag av frida och satte lurarna i öronen och gick ensam med muskien! Men innan tog jag och Frida ett kram-Party! Gud vad jag kommer sakna henne, min bästa vän!
                                       
   Sofie Och Frida ;)                                                            Best friends! <3

Kommentarer
Postat av: sofie

fyfaan vad jag kommer sakna dig, sitter här med en tår i ögonen. jag hoppas vi ses igen! var rädd om dig vännen <3

2009-07-07 @ 00:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0