BAL

Idag var Balen alla var väldigt fina!  Man fick lite ångest när alla fråga"varför går inte du Fanny?" osv...Men dethär var ju den bästa lösningen. Hoppas verkligen att jag får en toppen klass nu på gymnasiet. Inte för att min klass är dålig eller något sånt! Men har som glidit ifrån varenda en i klassen. Men så är livet ibland. Life goes on :) Jamen nu ska jag hoppa i säng, för i morgon är en stor dag : ) hihi  Då jag går ut 9:an och sen ska jag kika när min Kusin Nathalie kommer utspringandes!Hon tar studentenså ett stort grattis till en av världens bästa  kusiner!:) ska ta med kameran och kirra nå fina bilder! Sen går ju Maggi med comp ut också!;)

Nattinatti med mina trogna läsare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0