En dag närmare;)

städat ur prinsen skåp på klubben, så nu är allt klart för flytt. Haha jag hade en del saker xD Jag som alltid gnäller på mamma att jag inte har ngt och att Kingen får allt! Men sant är det inte.  Och i ¨våran familj är det jag som får mest, jag är bortskämd! Men inte på det sättet som ni tror. Men jag får väldigt mkt! Jag menar jag har två hästar, jag har kläder, jag får månadspeng,jag får fara och tävla . Och om ni tror att en tävling, vadå det är ju ingenting. Men det är det de är! (det det det  hahaha ) Kostar flera tusen att fara och vara på tävling.  Men iaf så ska mamma tvätta alla täcken,schabrak o sådannt. Så det är rent när jag flyttar! (om jag gör det) Jag hoppas nästan allt för mkt;) haha börjar tro att jag är besatt :S Men jag vill bara bort härifrån och  börja om! Och om mina drömmar ska gå i uppfyllelse så är det här det rätta. Jag mamma och Dennis var och käka på husmans! Det var Frida som gjorde våran mat. Hon är en riktig kok min pärla ;) Kycklingspett åt jag :) mums! jag och mami har också varit och kollat på Almas,Melindas och Farfars grav alla gravarna är fina! Och jag vet att alla har det bra och vakar över oss som dom änglar dom är! Men nu ska jag kila vidare och börja packa min väska hihi.Måste börja tänka på vad jag ska ha med mig! Och i helg följer jag med til stugan och då ska jag och  mamma fara till Finland coh shoppa.  Okej inte finska kläder utan från köpcentret där dom har Hm, Gina och såna affärer! :))

En dag närmare!

Tjing med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0