Förkyld

Förkyld och trött! Till midsommar drar jag till stugan eftersom vi ändå lämnar hästarna och så klart vill jag kjuföljamed och säga hejdå till mina hjärtan och då ids dom ju inte vända och och köra hemmig sen. Är i stugan över helgen och sen hem igen:)Vet inte vad jag ska göra i sommar inget mestämmt! har inga pengar så det blir inga festivaler fast än jaghade fått :O haha! Mina päron börjar ge med sig hära ; ) haha Ska väl ta det lugnt och vila upp mig i sommar och förbereda mig inför gymnasie:) kul!  men nervöst! tihi...Har ladda upp en massa bilder! som jag ska bjda på, om datan hänger med på noterna...Den blir seg när man ska ladda upp bilder, så typiskt.  Dennis fel!


Där har ni lite bilder iaf ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

Du måste ju komma på Luleåkalaset iallafall :D haha

Du kan säkert sova hät :D

2009-06-21 @ 14:56:28
URL: http://stala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0