Jag vill,jag VILL

Jag vill verkligen förverkliga mina drömmar. men så klart det vill ju alla.  Och är finns någon som inte vill vara rik ? Så klart alla vill ha  mycket pengaroch leva ett underbart liv utan att tänka på pengars värde. Men det är bara ett fåtal som har det så bra! Men jag vill vara en av dom. Jag vill vara rik, jag vill ha pengar jag vill ha LYX!  Pengar är inte allt, okej jag vet har hört det tusen gånger om. Pengar gör inte en lycklig. Men gud så enkelt det hade varit. Jag läser en bok just nu, för mkt av det goda heter den. En gammal bok, hitta den i mammasa gamla bok låda. Men boken handlar om tre systar och alla är rika, tänk er att läsa den, fatta hur avundsjuk man blir!  Jag önskar och hoppas att jag någon dag kan få uppleva mina drömmar. Men så klart är det inte möjligt! För jag är bara jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0